تب سنج دیجیتال بی ول مدل MED-3000

تب سنج دیجیتال بی ول مدل MED-3000


تماس بگیرید (۲۸۴۲۶۲۱۴-۰۲۱)

دسته بندی : ,

( آخرین بروزرسانی : 2 فروردین, 1403 )

بررسی اجمالی محصول

سرعت بالای سنجش تب سنج دیجیتال بی ول مدل MED-3000 بطوریست که دما را در عرض ۱ ثانیه سنجیده و بر روی نمایشگر نشان می دهد.

نقد و بررسی : تب سنج دیجیتال بی ول مدل MED-3000

مشخصات تب سنج دیجیتال بی ول مدل MED-3000

این تب سنج دیجیتال دارای نشانگر موقعیت صحیح دستگاه جهت یافتن فاصله مناسب برای اندازه گیری دقیق است و قابلیت نمایش دمای بدن در ۲ واحد سانتی گراد و یا فارنهایت را داراست .

این محصول بی ول قادر است با تغییر رنگ صفحه نمایش (استفاده از سه رنگ سبز، زرد و قرمز ) وضعیت دمای اندازه گیری شده را مشخص کند که همین امر کار کردن با آن را بسیار ساده و اسان نموده است.

سنجش دمای بدن با این دماسنج به راحتی هر چه تمام تر صورت میگیرد فقط کافیست تب سنج را نزدیک پیشانی و یا کنار شقیقه قرار دهیم دکمه ی اسکن را لمس کنیم ، نتیجه سنجش با صدای بوق کوتاهی اعلام می شود و نیز بر روی نمایشگر ترمومتر شما می توانید مشاهده بفرمایید .
همچنین از طریق نمایش رنگها شما را مطلع می سازد که رنگ سبز نشان دهنده ی نرمال بودن اندازه گیریست و رنگ قرمز نشانه بالا بودن نتیجه را اعلام می کند.
این تب سنج ساخت کشور سوییس دارای ۲۵ جایگاه حافظه ی ذخیره داخلی ست که بطور اتوماتیک اندازه گیری ها را در خود نگه می دارد. این دماسنج و تب سنج دیجیتالی بی ول قابلیت کنترل دمای اشیا و مایعات را نیز داشته و با قابلیت خاموشی خودکار پس از انجام عمل سنجش خاموش خواهد شد.

مشخصات فنی :

گارانتی :

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “تب سنج دیجیتال بی ول مدل MED-3000”